WEB AR, ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ У БРАУЗЕРІ – ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ БІЗНЕСУ 2021
WEB AR став одним з важливих технічних удосконалень на ринку доповненої реальності. Цьому сприяє 5G, розвиток функціональності мобільних пристроїв, потреба швидкого доступу до інформації та тенденція до контенту з доданим змістом. Ця історія для тих, у кого додаток – не вибір, а не проблема.
Для деяких проектів додаток стає проблемою, що ставить на паузу використання AR. Для бізнесу, наприклад, якщо це короткострокова акція, необхідно вкладати гроші в розробку нового AR-додатку або впроваджувати спеціальний SDK-модуль в існуюче. Іноді за термінами і засобам таке зусилля не виправдовує засобів.
Технологія WEB AR – це нове покоління технічного дозволу доповненої реальності. Вона дозволяє показувати контент доповненої реальності прямо в браузері (на сайті). Одним з вагомих переваг доповненої реальності на сайті є розгорнута аналітика результатів. Можна підключити панель управління і відстежувати перегляди, взаємодії та конверсії AR-проекту.
Що це означає для замовника? Швидше і бюджетніше, ніж створення окремого додатка або впровадження AR-модуля в свій додаток. Свого роду тест інструменту доповненої реальності для своїх цілей.
Що це означає для користувача? Щоб відобразити AR контент йому потрібен лише смартфон. Потрібно лише відкрити посилання або навести камерою на QR-код і анімація відразу з’являється у нього в смартфоні.
СПРОБУЙТЕ САМІ
Доповнена реальність в браузері дає брендам моментальну можливість «познайомити» користувачів з продуктом і підкреслити найважливіші характеристики свого товару. Його можна продемонструвати в реальному розмірі 1: 1, показати його вид, кольори, текстуру.
Потреби походів по фізичним магазинам знижуються щорічно. За даними, якими поділилася платформа онлайн-рітейлу Shopify, завдяки досвіду AR користувачі здійснюють покупку на 65% частіше.
AR в браузері – це інтерактивний інструмент, який допомагає збільшити обсяги продажів онлайн і поліпшити досвід споживачів. Головне, що дає ця технологія – це швидкий доступ до контенту і емоції, за що так активно бореться контент-маркетинг.
Дивитися більше AR кейсів ADVIN