EUROVISION WALK OF FAME

Всі Augmented reality Virtual reality Production
AR
EUROVISION WALK OF FAME
Задача
Розробити інтерактивну активність для музею Ліверпуля спеціально під ряд їх заходів на час проведення Євробачення.
Реалізація

Ми розробили креативну ідею – 12 унікальних сходинок в доповненій реальності, на яких зібрані музикальні треки учасників Євробачення різних років. Їх пісні все ще активно прослуховуються по всьому світу і займають топові позиції в музичному рейтингу Spotify.

В режимі реального часу гості можуть їх “оживити” за допомогою спеціального QR-коду, перетворивши на пісні. Дві з 12 сходинок мають унікальний дизайн і належать Сему Райдеру та гурту Kalush.

За дні проведення Євробачення сходинки зібрали більше ніж 18500 сканувань та переглядів.  

детальніше
EUROVISION WALK OF FAME