VRNOW

для реабілітації пацієнтів з руховими обмеженнями та больовим синдромом.

Інноваційна технологія у сучасній реабілітаційній терапії

Реабілітаційний симулятор у віртуальній реальності VRNOW за допомогою комплексу вправ у віртуальному просторі працює над покращенням опорно-рухової системи пацієнтів, подоланням больового синдрому, фантомних болей та тренує мозкову і нервову сигнатуру

як це працює?

Порушення функцій

при яких застосовується метод VRNOW

Больовий синдром

Фантомний біль

Обмеження діапазону рухів

Порушення рівноваги

Порушення контролю та сили м`язів

Результати світових досліджень

88%

Істотні докази значних позитивних ефектів, пов’язаних з терапією VR, були виявлені у більшості досліджень (88%)

88%

20,1%

Віртуальна реальність у пост інсультної реабілітації.
Поліпшення рухової функції на 20,1%

20.1%

41% та 31%

Фізична терапія на основі віртуальної реальності частіше розглядається для полегшення болю – 41% та відновлення функціональних можливостей – 31%

41%

31%

50%

Використання віртуальної руки зменшує біль учасників із КРБС на 50%

50%

Досліджений позитивний
вплив методики:

Збільшення діапазону рухів у суглобах
Покращення нейро-м'язового зв'язку та контролю рухів
Адаптація до змін середовища під час ходьби у пацієнтів з неврологічними порушеннями
Зниження больового синдрому
Покращення загальної координації
Відновлення когнітивних навичок
Збільшення діапазону рухів у суглобах
Покращення нейро-м'язового зв'язку та контролю рухів
Адаптація до змін середовища під час ходьби у пацієнтів з неврологічними порушеннями
Зниження больового синдрому
Покращення загальної координації
Відновлення когнітивних навичок


Чому саме віртуальний простір?

reability__icon

Віртуальна реальність – цифрова 3D-імітація середовища із візуальними, тактильними та аудіоефектами.

reability__icon

Об’єкти віртуального світу здаються справжніми. Саме тому віртуальна симуляція викликає мозкові та поведінкові реакції, що відповідають реакціям у звичайному світі.

reability__icon

Велика кількість клінічних досліджень провідних європейських та американських медичних центрів доводить ефективність використання тренажерів віртуальної реальності для психологічного та фізичного відновлення.

Унікальний сертифікований софт

VRNOW пройшов усі необхідні дослідження та довів свою ефективність у реальній роботі з пацієнтами під час тестувань під наглядом лікарів – реабілітологів з багаторічним стажем

Це дозволило нам отримати сертифікат відповідності на компютерну програму під назвою «Реабілітація за допомогою віртуальної реальності для пацієнтів з больовим синдромом та руховими порушеннями»

FAQ

Поширені запитання та відповіді

Чи є використання методу VRNOW самодостатнім для відновлення пацієнтів у нейрореабілітації?

Створений нами VR-тренажер є додатковим методом реабілітації пацієнтів з неврологічними патологіями та має використовуватися у комплексі з класичною фізичною терапією, ерготерапією, апаратною фізіотерапією, а також іншими доказовими методами.

 

Чи є обмеження за віковою категорією при використанні VRNOW?

Контрольні тестування проводилися на пацієнтах від 18 до 65 років і показали високу ефективність незалежно від вікової категорії.

 

Які показання до використання VR-тренажера?

VR-тренажер показав найвищі результати ефективності у нейрореабілітації, при розладах опорно-рухового апарату, неврологічних розладах, фантомних болях, у пацієнтів з ампутаціями.

Як додатковий, новий та перспективний метод його можна використовувати також пацієнтам після травм, операцій та з рядом інших патологій.

Що я отримаю, якщо придбаю VRNOW?

Перш за все ви отримаєте конкурентну перевагу у сфері реабілітації, а також можливість урізноманітнити процес відновлення пацієнтів і зробити його більш ефективним, динамічним та привабливим.

Які є протипоказання для використання VR-тренажера?

Загальні протипоказання:
• Вагітність
• Епілепсія, епілептичний статус
• Судомні напади в анамнезі
• Порушення вестибулярного апарату
• Порушення бінокулярного зору
• Мігрень
• Клаустрофобія
• Панічні атаки в анамнезі
• Стрес
• Симуляційна хвороба
• Гіпертонічна хвороба ІІ-ІІІ ст.
• Контузії

Проте підхід до кожного пацієнта має бути індивідуальним.

Так, наприклад, контрольне тестування виявило дискомфорт від використання програми у людей з вираженою клаустрофобією.

Програма не використовує сильні подразники у вигляді яскравого світла або гучних звукових сигналів, тому пацієнтам з епілепсією можливо пропонувати цей софт, але обережно і поступово, починаючи з 3-5 хвилин роботи у VR.

ЗАПРОШУЄМО ДО СПІВПРАЦІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ!

ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ - РЕАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Залиште заявку і ми радо розповімо вам усі деталі!

Віртуальна реальність – реальні результати!