BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG

3D МАРКЕТИНГ – НОВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ТРЕНД

3D МАРКЕТИНГ – НОВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ТРЕНД

Бізнес отримує більше прибутку, коли він інтегрує нові трендові технології у свої виробничі та маркетингові стратегії.

Комунікація бренду зі споживачем є вкрай важливою для бізнеса. Вона постійно потребує візуальних та технологічних інновацій, які можуть утримувати увагу клієнтів і викликати їх лояльність.

Цьому допомагає 3D маркетинг. Це новий напрямок, який поєднує технології, маркетинг, блокчейн, контент і в цьому поєднанні створює чудову можливість для бізнесу залучати нових клієнтів і заробляти гроші, створюючи нову форму доданої вартості.

NFT. БЛОКЧЕЙН. AR. VR. МЕТАСВІТ. Усі трендові терміни в одному — 3D маркетинг!

3D-маркетинг – це використання цифрового контенту при створенні та просуванні продукту. Цифровим контентом є двох або трьохвимірна графіка, яка простим способом допомагає, розважає та утримує увагу споживача на продукті. Це створює нову форму доданої вартості та чудову можливість залучення нових клієнтів.

 

ar vr

Навіщо бізнесу впроваджувати 3D-маркетинг?

Сучасний споживач – це імерсивний споживач. Він хоче ВЗАЄМОДІЇ з продуктом. Він хоче ЗАНУРЮВАТИСЬ в продукт. Імерсивному споживачеві важливо задовольнити свої потреби за допомогою імерсивних товарів. Йому вже недостатньо подивитися на товар на картинці в інтернет-магазині, щоб прийняти остаточне рішення про покупку — він хоче спробувати цю пральну машину у себе вдома в реальному вигляді і в реальному розмірі в ДВА КЛІКА за 30 секунд. Йому вже недостатньо просто уявити, якою буде його майбутня квартира, коли він може у віртуальній реальності походити по ній, побачити якість стін, підлоги та помилуватися видом з вікна на всі 360. Йому вже недостатньо просто вчитися з друкованих книг, коли він може в буквальному сенсі взаємодіяти з 3D-контентом у процесі навчання.

 

 

61% клієнтів віддають перевагу інтернет-магазинам, які пропонують опцію примірки товару у доповненій реальності. Сторінки продуктів, які пропонують AR і 3D, призвели до збільшення середнього розміру замовлення на 13% і збільшення доходу на 21% .

Сьогодні бізнес, з одного боку, і споживач, з іншого, мають справу з доповненою та віртуальною реальністю, метавсесвітом, NFT і блокчейном. З точки зору споживача, все це можна об’єднати одним великим словом — IMMERSIVE. З точки зору бізнесу — КОНТЕНТ-ТЕХНОЛОГІЯ.

 

39% великих глобальних організацій використовують технології VR/AR, щоб полегшити навчання в симульованих середовищах і таким чином значно знизити витрати на навчання співробітників і швидше підвищити їх професійні навички.

Паралельно з реальним сектором товарів і послуг спостерігається зростання створення, використання та купівлі/продажу цифрового контенту із залученням споживачів до цифрової гейміфікації. В основі всього цього лежить блокчейн, де цифрова гейміфікація означає зростання популярності концепції метавсесвіту, а основу купівлі/продажу цифрового контенту складають взаємонезамінні NFT токени.

 

Ви ще не там?!

Ваш бізнес уже втратив кілька мільйонів доларів!

 

Сьогодні, як ніколи, цифровий світ, ігри та реальний світ тісно пов’язані.

Імерсивність запрошує споживача змішати реальний світ з елементами гри, зануритися в соціально-економічні процеси та фінансові операції в цифровому середовищі. Для бізнесу це означає, що необхідно шукати можливості для просування та продажу своєї продукції не лише на полицях фізичного магазину, а й у віртуальному. Отже, виробникам взуття вже недостатньо продавати 100 мільйонів пар кросівок на рік у своїх роздрібних мережах. Маркетинг потрібно налаштувати так, щоб принаймні ще 10 мільйонів пар кросівок було продано як NFT, оскільки лише у 2021 році люди витратили щонайменше 200 мільйонів доларів на предмети метавсесвіту. І виробники цих предметів є справжніми бізнесменами, а не геймерами чи 3D-дизайнерами.

 

ar

Метавсесвіт — це новий цифровий ринок для бізнесу, де працюють лише закони 3D-маркетингу!

 

3D-маркетинг дає можливість бізнесу:

  • Створювати візуальні 3D-інструменти, за допомогою яких споживач приміряє товар вдома чи на роботі, в реальному розмірі та формі за 30 секунд.
  • Генерувати прибуток, оцифровуючи свої продукти чи послуги, і виходити на нові ринки, щоб продавати їх (у вигляді цифрового вмісту чи активів) у метавсесвіті чи іншому цифровому середовищі.
  • Створювати програми лояльності з використанням 3D-контенту, які залучають споживача до взаємодії з продуктом і тим самим збільшують час контакту та повторні покупки.
  • Створювати віртуальні цифрові світи (метавсесвіт) і залучати до них споживачів.
  • Навчати свого клієнта, працівника чи студента інтерактивним та захоплюючим методом.
  • Занурювати споживача в минуле чи майбутнє, створивши 3D-світ у віртуальній реальності.

 

Маркетинг та економіка набувають нової форми, головним атрибутом якої є 3D та ІММЕРСИВНІСТЬ👌

 

Імерсивність виражається контентом, з яким взаємодіє споживач. В основі всіх інструментів і в цілому ефективності створення 3D маркетингових кампаній лежить 3D Production та IT development. 3D Production забезпечує розробку, створення та графічну візуалізацію всього контенту, який саме і створює цей ефект занурення та залучення споживача до продукту чи послуги бренду. IT програмування, у свою чергу, забезпечує працездатність інструменту та можливість простої активації контента споживачем.

 

Інструменти 3D-маркетингу, які бізнес може використовувати у своїй стратегії:

  • Технологія доповненої реальності.
  • Технологія віртуальної реальності.
  • Метасвіт. Створення власного ігрового мета-простору або використання наявних мета-платформ для продажу там товарів чи послуг.
  • NFT. Створення продукту у візуально-цифровому вигляді та його подальший продаж з використанням невзаємозамінного токена.
  • Гейміфікація. Залучення споживача до ігрової механіки з брендом.

3d marketing

Висновок

3D-маркетинг — це абсолютно нова форма реалізації маркетингових задач по залученню та утриманню клієнтів, яким потрібні імерсивні способи задоволення своїх потреб. Ось чому все більше і більше комерційних організацій вже використовують або планують імплементувати  у свій бізнес технології віртуальної або доповненої реальності.

Назад