BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
Блог
3D-Маркетинг у 10 бізнес-галузях

Основний принцип 3D-маркетингу – це використання нестандартного цифрового контенту навколо або всередині продукту (товару чи послуги).
Розглянемо те, яким чином 10 різних ринкових галузей можуть використовувати 3D-Маркетинг.
читай
ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ 3D-МАРКЕТИНГУ

Доповнена реальність є одним із ключових інструментів 3D-маркетингу як абсолютно нового напряму, який спрямований на задоволення імерсивних потреб сучасного споживача.
Смартфон є невід'ємною частиною життя сучасної людини. За допомогою смартфона людина спілкується, робить покупки, читає, розважається, заробляє гроші тощо.
читай
3D МАРКЕТИНГ – НОВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ТРЕНД

Бізнес отримує більше прибутку, коли він інтегрує нові трендові технології у свої виробничі та маркетингові стратегії.
Комунікація бренду зі споживачем є вкрай важливою для бізнеса. Вона постійно потребує візуальних та технологічних інновацій, які можуть утримувати увагу клієнтів і викликати їх лояльність.
Цьому допомагає 3D маркетинг. Це новий напрямок, який поєднує технології, маркетинг, блокчейн, контент і в цьому поєднанні створює чудову можливість для бізнесу залучати нових клієнтів і заробляти гроші, створюючи нову форму доданої вартості.
читай
Вперше Кобзар святкує день народження в доповненій реальності

Вперше в Україні Тарас Шевченко з’являється в Доповненій реальності, щоб відсвяткувати свій день народження. Символічно, що саме 9 березня він повертається у цифровому форматі, щоб подивитися своїми очима, чим живе і дихає сучасна незалежна Україна. Він гуляє Києвом та робить фото з людьми.
читай