BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
BLOG
Блог
МУЗИЧНА АЛЕЯ ЗІРОК У ДОПОВНЕНІЙ РЕАЛЬНОСТІ НА ЄВРОБАЧЕННІ 2023 від української компанії ADVIN
Музична алея зірок - це 12 унікальних імерсивних сходинок, на яких зібрані музикальні треки учасників Євробачення різних років. Їх пісні все ще активно прослуховуються по всьому світу і займають топові позиції в музичному рейтингу Spotify. Тому створення такої ініціативи допоможе не просто підігріти зацікавленість публіки, а ще й підготувати до перегляду і сприйняття нових виконавців.
читай
Перетворення реальності: як доповнена та віртуальна реальність допомагають відновлювати Україну
Доповнена та віртуальна реальність відіграють важливу роль у процесі відновлення України. Особливо в умовах сучасних технологій та діджиталізації, ці технології стають потужними інформаційними інструментами для привернення уваги міжнародної спільноти до війни в Україні. Та найголовніше, що ці технології дозволяють вже зараз покращувати реабілітаційне відновлення військових та цивільних людей, які втратили кінцівки та отримали інші травми внаслідок військових дій. Як саме ви можете дізнатись нижче.
Пропонуємо вам добірку П’ЯТИ вже реалізованих нашою агенцієюукраїнських AR/VR проектів, які точно наближають нашу Перемогу!
читай
ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ 3D МАРКЕТИНГУ
Віртуальна реальність – один із ключових інструментів 3Д-маркетингу як абсолютно нового напрямку, який спрямований на задоволення імерсивних потреб сучасного споживача.
Глобальна мета маркетингу - впливати на рішення споживача про покупку. Мета 3Д-маркетингу – впливати на рішення про покупки за допомогою іммерсивних технологій. 3Д-маркетинг - це використання цифрового контенту у створенні та просуванні продукту. Під цифровим контентом мається на увазі дво- чи тривимірна графіка, яка простим способом допомагає, розважає та утримує увагу клієнта на продукті.
читай
ВАРТІСТЬ 3D МАРКЕТИНГУ
3D-маркетинг – це використання цифрового контенту при створенні та просуванні продукту. Цифровим контентом є 2D або 3D-графіка, яка простим способом допомагає, розважає та утримує увагу споживача на продукті. Це створює нову форму доданої вартості та чудову можливість залучення нових клієнтів.
читай
ЯК БРЕНДУ КРЕАТИВНО ІНТЕГРУВАТИ У СВІЙ БІЗНЕС ДОПОВНЕНУ РЕАЛЬНІСТЬ
Доповнена реальність – один із ключових інструментів 3Д-маркетингу як абсолютно нового напрямку, який спрямований на задоволення імерсивних потреб сучасного споживача.
Доповнена реальність – живе у смартфоні.
ГАЙД ДЛЯ БІЗНЕСУ ПО ІНТЕГРАЦІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ:
читай
Роль технологій доповненої та віртуальної реальності у післявоєнному відновленні України
Україна перебуває у надскладних умовах невмотивованої російської воєнної агресії, спрямованої на знищення нашої держави. Велика кількість цивільних людей зазнала фізичних та психологічних травм, багато військових віддало своє життя за свободу України, неабияка кількість захисників зазнали травм. Близько 30% українських підприємств повністю припинили господарську діяльність, і лише 45% частково працюють.
читай
Роль технологій доповненої та віртуальної реальності у післявоєнному відновленні України
Україна перебуває у надскладних умовах невмотивованої російської воєнної агресії, спрямованої на знищення нашої держави. Велика кількість цивільних людей зазнала фізичних та психологічних травм, багато військових віддало своє життя за свободу України, неабияка кількість захисників зазнали травм. Близько 30% українських підприємств повністю припинили господарську діяльність, і лише 45% частково працюють.
читай
3D-Маркетинг у 10 бізнес-галузях
Основний принцип 3D-маркетингу – це використання нестандартного цифрового контенту навколо або всередині продукту (товару чи послуги).
Розглянемо те, яким чином 10 різних ринкових галузей можуть використовувати 3D-Маркетинг.
читай
ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ 3D-МАРКЕТИНГУ
Доповнена реальність є одним із ключових інструментів 3D-маркетингу як абсолютно нового напряму, який спрямований на задоволення імерсивних потреб сучасного споживача.
Смартфон є невід'ємною частиною життя сучасної людини. За допомогою смартфона людина спілкується, робить покупки, читає, розважається, заробляє гроші тощо.
читай
3D МАРКЕТИНГ – НОВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ТРЕНД
Бізнес отримує більше прибутку, коли він інтегрує нові трендові технології у свої виробничі та маркетингові стратегії.
Комунікація бренду зі споживачем є вкрай важливою для бізнеса. Вона постійно потребує візуальних та технологічних інновацій, які можуть утримувати увагу клієнтів і викликати їх лояльність.
Цьому допомагає 3D маркетинг. Це новий напрямок, який поєднує технології, маркетинг, блокчейн, контент і в цьому поєднанні створює чудову можливість для бізнесу залучати нових клієнтів і заробляти гроші, створюючи нову форму доданої вартості.
читай