BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG

Блог

Про світ AR / VR техологій
Про світ AR / VR техологій
Найактуальніше про світ AR / VR технологій від лідеру ринку ADVIN Ukraine.
Доступно про AR, WEB AR, VR, 3D і шлях від ідеї до успішної реалізації.
Про світ AR / VR техологій
Про світ AR / VR техологій
Експертиза ADVIN Ukraine - це 250+ AR та 35+ VR кейсів з 2017 року.
Дізнавайтесь про успішні проекти в Україні та в усьому світі. Ідеї, натхнення та чіткі метрики для нових реалізацій.
#VR
ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ 3D МАРКЕТИНГУ
ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ 3D МАРКЕТИНГУ
Віртуальна реальність – один із ключових інструментів 3Д-маркетингу як абсолютно нового напрямку, який спрямований на задоволення імерсивних потреб сучасного споживача. Глобальна мета маркетингу - впливати на рішення споживача про покупку. Мета 3Д-маркетингу – впливати на рішення про покупки за допомогою іммерсивних технологій. 3Д-маркетинг - це використання цифрового контенту у створенні та просуванні продукту. Під цифровим контентом мається на увазі дво- чи тривимірна графіка, яка простим способом допомагає, розважає та утримує увагу клієнта на продукті.
читай
ВАРТІСТЬ 3D МАРКЕТИНГУ
ВАРТІСТЬ 3D МАРКЕТИНГУ
3D-маркетинг – це використання цифрового контенту при створенні та просуванні продукту. Цифровим контентом є 2D або 3D-графіка, яка простим способом допомагає, розважає та утримує увагу споживача на продукті. Це створює нову форму доданої вартості та чудову можливість залучення нових клієнтів.
читай
#AR
ЯК БРЕНДУ КРЕАТИВНО ІНТЕГРУВАТИ У СВІЙ БІЗНЕС ДОПОВНЕНУ РЕАЛЬНІСТЬ
ЯК БРЕНДУ КРЕАТИВНО ІНТЕГРУВАТИ У СВІЙ БІЗНЕС ДОПОВНЕНУ РЕАЛЬНІСТЬ
Доповнена реальність – один із ключових інструментів 3Д-маркетингу як абсолютно нового напрямку, який спрямований на задоволення імерсивних потреб сучасного споживача. Доповнена реальність – живе у смартфоні. ГАЙД ДЛЯ БІЗНЕСУ ПО ІНТЕГРАЦІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ:
читай
#VR
Роль технологій доповненої та віртуальної реальності у післявоєнному відновленні України
Роль технологій доповненої та віртуальної реальності у післявоєнному відновленні України
Україна перебуває у надскладних умовах невмотивованої російської воєнної агресії, спрямованої на знищення нашої держави. Велика кількість цивільних людей зазнала фізичних та психологічних травм, багато військових віддало своє життя за свободу України, неабияка кількість захисників зазнали травм. Близько 30% українських підприємств повністю припинили господарську діяльність, і лише 45% частково працюють. 
читай
#VR
Роль технологій доповненої та віртуальної реальності у післявоєнному відновленні України
Роль технологій доповненої та віртуальної реальності у післявоєнному відновленні України
Україна перебуває у надскладних умовах невмотивованої російської воєнної агресії, спрямованої на знищення нашої держави. Велика кількість цивільних людей зазнала фізичних та психологічних травм, багато військових віддало своє життя за свободу України, неабияка кількість захисників зазнали травм. Близько 30% українських підприємств повністю припинили господарську діяльність, і лише 45% частково працюють. 
читай
3D-Маркетинг у 10 бізнес-галузях
3D-Маркетинг у 10 бізнес-галузях
Основний принцип 3D-маркетингу – це використання нестандартного цифрового контенту навколо або всередині продукту (товару чи послуги). Розглянемо те, яким чином 10 різних ринкових галузей можуть використовувати 3D-Маркетинг.
читай
#AR
ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ 3D-МАРКЕТИНГУ
ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ 3D-МАРКЕТИНГУ
Доповнена реальність є одним із ключових інструментів 3D-маркетингу як абсолютно нового напряму, який спрямований на задоволення імерсивних потреб сучасного споживача. Смартфон є невід'ємною частиною життя сучасної людини. За допомогою смартфона людина спілкується, робить покупки, читає, розважається, заробляє гроші тощо.
читай
3D МАРКЕТИНГ – НОВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ТРЕНД
3D МАРКЕТИНГ – НОВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ТРЕНД
Бізнес отримує більше прибутку, коли він інтегрує нові трендові технології у свої виробничі та маркетингові стратегії. Комунікація бренду зі споживачем є вкрай важливою для бізнеса. Вона постійно потребує візуальних та технологічних інновацій, які можуть утримувати увагу клієнтів і викликати їх лояльність. Цьому допомагає 3D маркетинг. Це новий напрямок, який поєднує технології, маркетинг, блокчейн, контент і в цьому поєднанні створює чудову можливість для бізнесу залучати нових клієнтів і заробляти гроші, створюючи нову форму доданої вартості.
читай
#AR
Вперше Кобзар святкує день народження в доповненій реальності
Вперше Кобзар святкує день народження в доповненій реальності
Вперше в Україні Тарас Шевченко з’являється в Доповненій реальності, щоб відсвяткувати свій день народження. Символічно, що саме 9 березня він повертається у цифровому форматі, щоб подивитися своїми очима, чим живе і дихає сучасна незалежна Україна. Він гуляє Києвом та робить фото з людьми.
читай
#AR
WEB AR, ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ У БРАУЗЕРІ - ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ БІЗНЕСУ 2021
WEB AR, ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ У БРАУЗЕРІ - ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ БІЗНЕСУ 2021
WEB AR (web augmented reality) - це технологія, яка дозволяє відтворювати контент доповненої реальності без використання додаткового програмного забезпечення. Вона ж - доповнена реальність в браузері або на сайті.
читай