AUGMENTED REALITY (AR)
Що таке AR?
Доповнена реальність (Augmented Reality, AR) – це технологія, яка дозволяє демонструвати 3D / 2D-контент в режимі реального часу, технічно накладаючи його поверх фізичних об’єктів (реального світу).
Доповнена реальність – це технологія додаткового контенту, який допомагає в будь-якому місці і в будь-який час показати людям візуально більше інформації, ніж вони можуть побачити в фізичному світі. Додатковий контент, як правило, з’являється в 3D-форматі.
Не варто плутати доповнену реальність (AR) і віртуальну реальність (VR)! У доповненої реальності контент “живе” разом з реальним світом, в той час як віртуальна реальність-це 360-контент, який повністю візуально замінює реальний світ.
Доповнена реальність (AR) “живе” в смартфоні.
Доповнена реальність працює через смарт-пристрої і доступна практично в кожному смартфоні. Скористатися AR-функцією можна прямо в браузері (на сайті), через мобільний додатки, соціальні мережі (Facebook, Instagram) або обладнання (AR Mirror).
Що найголовніше для успішного AR-проекту?
Контент. Додатки доповненої реальності, соціальні мережі, сайт або обладнання є лише платформами демонстрації контенту в режимі реального часу і в реальному місці.
Як бізнес використовує Доповнену реальність AR?
Доповнену реальність бізнес використовує в маркетингу, навчанні, точках продажів, на заходах. Також AR є відмінним інструментом програми лояльності і гейміфікації.
Найпопулярніші варіанти використання доповненої реальності для бізнесу:
- AR-упаковка, це інтерактивна форма комунікації, яку веде безпосередньо упаковка від імені всього бренду. Бренд в інтерактивній формі подає інформацію про склад свого продукту, дає корисний рецепт, пропонує спробувати і тим самим за рахунок додаткового контенту продає продукт чи сервіс.
- Можливість 3D-візуалізації товару до моменту безпосередньої покупки. Це Візуальний 3D-тест в режимі реального часу, який дозволяє не тільки «приміряти» товар візуально, але і завдяки емоціям до 60% збільшити шанс на покупку.
- Гра, яка в доповненій реальності дозволяє в інтерактивній формі об’єднати споживачів навколо бренду. Основний упор на час взаємодії з брендом, який є дуже важливим в боротьбі за увагу споживачів.
- Відтворення історичної архітектури в цифровому вигляді за допомогою контенту в AR. Важлива соціальна історія, в яку також може допомогти занурити улюблений бренд.
- Рекламна поліграфія, яка перетворюється в інтерактивний контент у форматі відеоролика або 3D-анімації, що дозволяє глибше і детальніше донести інформацію до аудиторії.
- Фотозони і запрошення з доповненою реальністю на заходах, що залучають гостей вечора в інтерактив і тримають фокус їхньої уваги. Дають можливість робити фото, відео і ділитися яскравими фото в своїх соціальних мережах.
Доповнена реальність може бути застосована для кожної сфери бізнесу!