BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG
#AR

ЯК БРЕНДУ КРЕАТИВНО ІНТЕГРУВАТИ У СВІЙ БІЗНЕС ДОПОВНЕНУ РЕАЛЬНІСТЬ

ЯК БРЕНДУ КРЕАТИВНО ІНТЕГРУВАТИ У СВІЙ БІЗНЕС ДОПОВНЕНУ РЕАЛЬНІСТЬ

Доповнена реальність – один із ключових інструментів 3Д-маркетингу як абсолютно нового напрямку, який спрямований на задоволення імерсивних потреб сучасного споживача.

Доповнена реальність – живе у смартфоні.

ГАЙД ДЛЯ БІЗНЕСУ ПО ІНТЕГРАЦІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ:

  1. Бренд вирішив спробувати доповнену реальність у своїх рекламно-маркетингових активностях 🔥
  2. Бренд зрозумів, що доповнена реальність ( AR ) живе в смартфоні, а віртуальна реальність ( VR ) – в спеціальних VR-окулярах. І після цього ще раз переконався, що хоче саме доповнену реальність, аби його споживач мав змогу в будь-якій точці світу активувати AR-активність через свій смартфон. 📱
  3. Бренд чітко розуміє портрет свого цільового споживача. Бренд чітко розуміє де і коли споживач взаємодіє з продуктом. Споживач продукту = споживач доповненої реальності 👦🏻
  4. Бренду необхідно виділити ціль використання доповненої реальності ✅ 

Вона є декількох видів:

ar advin

4.1. Іміджева. Доповнена реальність буде здивовувати клієнта нестандартною “фічею”, залучати у взаємодію з товаром, створювати додаткову впізнаваність бренду. Доповнена реальність не допомагає споживачеві в вирішенні практичних задач – вона створює WOW-ефект, який впливає на емоцію споживача, а, отже на збільшення час контакту з брендом та його лояльності.

 

4.2. Практична ( примірочна / try on). Доповнена реальність допомагає споживачеві. Вона показує як товар буде виглядати вдома у споживача в реальному розмірі та реальний формі у 3D ( Погодьтесь, це краще ніж дивитися на плоску картинку на сайті інтернет-магазину та думати чи підійде цей диван під нові шпалери 😉) або створює можливість 3D-примірки товару.

 

4.3. Прагматична. Товар розповідає сам про себе за допомогою доповненої реальності без довгих друкованих інструкції мілким шрифтом або консультанта. Інтерактивна інструкція по використанню товару, його 3D-збірка або віртуальний консультант дуже допомагають споживачеві швидше сприйняти інформацію, зекономити час та нерви 😁

 

4.4. Навігаційна. Доповнена реальність допомагає зручною навігацію у режимі реального часу відвідувачам торгових центрів, магазинів, аеропортів тощо.

 

4.5. Розважальна. Доповнена реальність любить, вміє та практикує розважати споживача. Вона гарно це робить на івентах, через програми лояльності, ігри. Це гейміфікація, яку дуже любить сучасний споживач.

 

4.6. Навчальна. За рахунок інтерактивного контенту доповнена реальність дуже ефектно та ефективно може навчати людину, візуалізуючи ті чи інші процеси у 3D-графіці. Це дуже корисно для історико-культурних об’єктів, виставкових центрів, навчальних закладів, медицини тощо.

 

5. Бренд має обрати формат контенту, який буде демонструватися в AR.

 

Контент в AR може бути у вигляді:

advin

Формат контенту потрібно визначати відповідно до цілей AR-кампанії,  цільового споживача та продукту бренду, який буде використовуватись з AR. Найчастіше використовують 3D-графіку.

6. Після того, як формат контенту обрано – бренду має розробити сценарій контенту, який буде транслюватися в AR. Він має чітко відповідати інтересам цільового споживача, маркетинговій стратегії компанії, цілі використання доповненої реальності в рамках кампанії та нести відповідний call to action. Контент – це найголовніше. Це те, що бачить споживач та з чим взаємодіє через свій смартфон 📱. Це ядро AR-проекту. Саме контент визначає успіх або провал кампанії.

 

7. Бренду необхідно визначити тривалість AR-кампанії – час, який буде “жити” доповнена реальність разом з продуктом бренда ⏳

  • Іміджева або розважальна цілі мають середній термін тривалості кампанії 3-6 місяців. 
  • Практична або прагматична цілі мають термін, що дорівнює терміну актуальності товару та його тривалості продажів.
  • Навігаційна ціль має довгострокову тривалість з можливістю оперативного оновлення локацій.
  • Навчальна ціль має середньострокову та довгострокову тривалість у відповідності до актуальності контенту, який потрібно демонструвати у AR.

 

8. Бренд визначає яким чином споживач буде активовувати AR-контент або, по-іншому, – як буде запрограмований проект 🔄

Є чотири способи програмування AR-проекту:

ar

Мобільний AR-додаток. 

Розробка спеціального додатку з доповненою реальністю для бренду, або використання існуючого універсального AR-додатку, або інтеграція AR-функції у існуючий додаток бренда. 

Аби активувати AR, споживачу потрібно завантажити додаток.

Підходить для всіх шести цілей AR-кампанії✅

 

WEB AR.

Програмування доповненої реальності на сайті.

Аби активувати AR, споживачу потрібно зайти на сайт бренду та натиснути на відповідну AR-кнопку.

Підходить для 1, 2 та 3 цілі AR-кампанії . Частково може підходити до 5 та 6. Не підходить для 4 ( навігаційної ) цілі ✅

 

AR у соціальних мережах Instagram, Facebook, Snapchat, TikTok

Програмування доповненої реальності на сторінках бренду у соціальних мережах.

Аби активувати AR, споживачу потрібно зайти у соціальні мережі на сторінку бренда.

Підходить для 1, 2 та 5 цілі AR-кампанії. Частково може підходити до 4 та 6. Не підходить для 4 ( навігаційної ) цілі ✅

 

Апаратна доповнена реальність 

Програмування доповненої реальності за допомогою спеціальних апаратних пристроїв ( як правило екранів) на конкретній локації.

Аби активувати AR, споживачу потрібно бути поруч з екраном.

Підходить для 1 та 5 цілі  ✅

 

  1. Після того, як обрано формат контенту, спосіб програмування та розроблений сценарій, можна починати створювати магію, яка ДОДАСТЬ бренду AR-активність для ПЕРЕМОГИ над конкурентами

 

ГАЙД ВІД ADVIN

advin

Назад