BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG
#AR

МУЗИЧНА АЛЕЯ ЗІРОК У ДОПОВНЕНІЙ РЕАЛЬНОСТІ НА ЄВРОБАЧЕННІ 2023 від української компанії ADVIN

МУЗИЧНА АЛЕЯ ЗІРОК У ДОПОВНЕНІЙ РЕАЛЬНОСТІ НА ЄВРОБАЧЕННІ 2023 від української компанії ADVIN

Для Євробачення 2023, агенція ADVIN разом з National Museum Liverpool підготували ПЕРШИЙ В СВІТІ МУЗИЧНИЙ АРТ-ОБ’ЄКТ з доповненою реальністю. Він розташований в місті Ліверпуль, де відбувається пісенний конкурсу. 

Продюсером даного проекту виступила Вероніка Ясінська.

Музична алея зірок – це 12 унікальних імерсивних сходинок, на яких зібрані музикальні треки учасників Євробачення різних років. Їх пісні все ще активно прослуховуються по всьому світу і займають топові позиції в музичному рейтингу Spotify. Тому створення такої ініціативи допоможе не просто підігріти зацікавленість публіки, а ще й підготувати до перегляду і сприйняття нових виконавців.

“Ми раді бути учасником розробки дійсно масштабного проекту з Національним Музеєм Ліверпуля та Веронікою Ясінською присвяченому Євробаченню 2023.  Це наше спільне Євробачення з Великобританією, так само як і цей музичний арт-об’єкт з доповненою реальністю на центральній алеї Ліверпуля. Такі творчі колаборації надихають”   – коментує креативний директор компанії ADVIN Настя Снадна.

Візуальний образ кампанії – музичні аудіодоріжки, які зображені у вигляді арт-інсталяції на сходинках National Museum Liverpool. В режимі реального часу гості можуть їх “ОЖИВИТИ” за допомогою спеціального QR-коду, перетворивши на пісні. 

Як зазначалось раніше, локація складається з 12 інтерактивних сходинок. Дві з них є  унікальними і належать переможцю минулорічного Євробачення – нашому українському гурту KALUSH з піснею “Stefania” та виконавцю з Великобританії  Семц Райдеру із піснею “Space Man”. Для цих артистів арт з доповненою реальністю особливий.


ar

“Для нас, Музею Ліверпуля, було дуже приємно співпрацювати з українською AR/VR агенцією ADVIN, щоб реалізувати проект «Музична алея зірок» в рамках Євробачення. Інтерактивна алея в National Museum Liverpool демонструє та відзначає деякі з великих хітів Євробачення, а також використання сучасних технологій, щоб створити відчуття гри, аби вболівальники могли насолоджуватися, коли вони спускаються містом, і, без сумніву, демонструє, що міжнародна співпраця можлива навіть у той час, коли наші друзі в Україні глибоко страждають через незаконне вторгнення в Україну. Ми солідарні з Україною.

Я щиро вдячний усій команді ADVIN і Вероніці Ясній за те, що вони поділилися з нами своїми талантами тут, у Ліверпулі, і ми сподіваємося знову працювати з ними найближчим часом.” – медіа-директор National Museum Liverpool Девід Уотсон 

Цікавим також є те, що компанія ADVIN та гурт TVORCHI, який представляє Україну в цьому році, не так давно разом створили віртуальний мурал з доповнену реальність під їх пісню – “Broken Heart”. Мурал розміщений в місті Києві на зруйнованому від російською ракети домі на вулиці Жилянській 116а.



Назад