BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG
#VR

ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ 3D МАРКЕТИНГУ

ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ 3D МАРКЕТИНГУ

Віртуальна реальність – один із ключових інструментів 3Д-маркетингу як абсолютно нового напрямку, який спрямований на задоволення імерсивних потреб сучасного споживача.

Глобальна мета маркетингу – впливати на рішення споживача про покупку. Мета 3Д-маркетингу – впливати на рішення про покупки за допомогою іммерсивних технологій. 3Д-маркетинг – це використання цифрового контенту у створенні та просуванні продукту. Під цифровим контентом мається на увазі дво- чи тривимірна графіка, яка простим способом допомагає, розважає та утримує увагу клієнта на продукті.

😎Віртуальна реальність “живе” у спеціальних VR-окулярах. Її немає можливості використовувати без VR-апаратури. У масового споживача немає VR-окулярів у користуванні, як, наприклад, мобільних телефонів.  Саме тому, VR сьогодні – це про стаціонарне використання.

ЩО ТАКЕ ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ ( VR ) ?

 

VR це технологія повного 360 занурення людини у створений 3Д-світ або відзнятий світ на спеціальну 360-камеру. Фактично, це цифрове середовище, яке візуально максимально близько відтворює реальний світ. Віртуальна реальність у створеному 3Д-світі дозволяє взаємодіяти з об’єктами цього світу.

….

Що відчуває VR-користувач? 👓

Він повною мірою відчуває заміну реального світу – віртуальним.

….

ЯКІ ЗАВДАННЯ ВИРІШУЄ VR?

vr

  1. Демонстрація у 360 виробничих потужностей компанії, верстатів, екскурсія заводом, візуалізація процесу виробництва.
  2. VR-візуалізація проекту інжиніринговими компаніями з демонстрації середніх та великих виробничих проектів.
  3. Навчання персоналу за допомогою симуляцій та інтерактивних VR-тренажерів.
  4. Створення корпоративних VR-ігор для співробітників та клієнтів.
  5. Створення медичних тренажерів для фізичної та психологічної реабілітації.
  6. Демонстрація майбутнього об’єкта комерційної чи житлової нерухомості з можливістю повного занурення у нього.
  7. Можливість проведення корпоративних заходів у віртуальній реальності.
  8. Створення VR-симуляції для споживача з можливістю спробувати новий товар. Наприклад, на презентації нового автомобіля всі гості можуть проїхатися на ньому у VR-окулярах у максимально реалістичній атмосфері.
  9. Створення VR-тренажерів для медитації та розслаблення працівників на робочих місцях.
  10. Створення віртуальних виставкових павільйонів, де бізнес може виставляти та демонструвати свої продуктові лінійки.

 

….

 

У YOUTUBE споживач дивиться відеоконтент про продукт. У ВІРТУАЛЬНІЙ РЕАЛЬНОСТІ – може спробувати цей продукт у реальному розмірі, реальній формі та реальному середовищі використання.

….

 

Найкраще VR використовується бізнесом на виставках, заходах, в офісах продажу та на робочих місцях. 50.01% всіх проданих VR-окулярів світу припадає на корпоративний сегмент. Колосальне зростання споживання VR-продуктів показує сектор нерухомості, автомобільні салони, роздрібні магазини.

 

ПРОГРАМУВАННЯ VR-ПРОЕКТІВ

Створення VR-проекту дуже складний і трудомісткий процес. Він складається зі створення 3Д-світу або 360-зйомки реального світу та програмування механік у віртуальній реальності. Програмування проекту робиться під заздалегідь обрану модель VR-окулярів, оскільки передбачає взаємодію і з шоломом, і з датчиками.

Весь процес створення проекту створюється виключно з маркетинговою командою, оскільки основне завдання VR – задовольнити потребу іммерсивного споживача.

 

Ми виділяємо 4 способи програмування VR-проекту:

  • ВІДЕО 360

Для візуального занурення споживача відмінним інструментом є створення відеоконтенту у форматі 360. Створюється контент за допомогою відеозйомки спеціальними камерами 360 або шляхом 3D-відтворення віртуального світу. Контент 360 має на увазі тільки перегляд відео – без додаткової взаємодії з віртуальними об’єктами. Ключова мета даного рішення – повністю візуально занурити глядача в створений VR-контент.

 

  • VR симуляція   

Дане технічне рішення має на увазі крім перегляду VR-контенту, можливість взаємодіяти з елементами віртуального світу. VR-симуляція – це програмний продукт у віртуальній реальності, за допомогою якого користувач стає повноцінною частиною створеного світу. Це досягається шляхом створення віртуального 3D-середовища і алгоритмів його програмування згідно сценарію. Ключова мета даного рішення – візуально занурити споживача в VR-середовище і дати йому можливість в ньому функціонувати.

 

  • VR EVENT                       

Проведення онлайн-заходів (VR Event) стало справжнім трендом в 2020 році, а зараз все більше і більше інтегрується у концепцію METAVERSE. Під кожен захід створюється своя віртуальна локація. Кожному гостю прикріплюється свій 3D-аватар, вони збираються в VR-локації, будь то Місяць або дах Бурдж-Халіфа. Люди спілкуються один з одним, слухають спікера, ставлять йому запитання в реальному часі. А ввечері, коли офіційна частина добігає кінця, є можливість пограти в VR-ігри, послухати музику і потанцювати.

Проведення заходів у віртуальній реальності дозволяють на 70% повторити механіки оффлайн-івенту.

31 липня 2020 року компанія ADVIN організували перший в СНД концерт у віртуальній реальності популярного українського виконавця Олега Винника.

 

  • VR GAME DEVELOPMENT

Розробка ігор віртуальної реальності. VR-ігри починають користуватися популярністю не тільки серед геймерів, а й в бізнес середовищі. Так, багато компаній створюють корпоративні ігри для співробітників і клієнтів. Інші використовують ігри як додатковий інструмент монетизації товарів або послуг.

Щорічне зростання світового ринку ігор у віртуальній реальності становить + 65%. Ігровий сегмент – лідер світового VR-ринка.

Моделі окулярів віртуальної реальності, які найбільше підходять до реалізації VR-проектів: Oculus Quest , HTC Vive, Pico VR, Valve Index.

vr

Сьогодні сучасний бізнес вкрай потребує використання іммерсивних технологій у своїх рекламно-маркетингових активностях із комплексним застосуванням інструментарію, який пропонує 3Д-маркетинг. 

У цьому контексті – віртуальна реальність є одним із ключових інструментів.

 

Назад