3D-Маркетинг у 10 бізнес-галузях
Основний принцип 3D-маркетингу – це використання нестандартного цифрового контенту навколо або всередині продукту (товару чи послуги).
Розглянемо те, яким чином 10 різних ринкових галузей можуть використовувати 3D-Маркетинг.
- Побутова техніка
3D-візуалізація товару в доповненій реальності вдома у споживача в реальному розмірі та реальній формі до безпосереднього моменту покупки, що дозволяє збільшити онлайн продажі більше ніж на 15%.
- Івент-індустрія
Створення інтерактивних локацій у віртуальній реальності прямо на заході. Залучення цифрового 3D-спікера з майбутнього. Запрошення та фотозони з елементами AR. Це дозволяє залучити, захопити увагу та розважити гостя.
- Продукти харчування
Упаковка товара з елементами доповненої реальності, що дозволяє збільшити час контакту зі споживачем в середньому на 20-25%. Створення програми лояльності з елементами AR/VR/3D, що дозволяє залучити споживача (особливо з покоління Z) у гру і, відповідно, збільшити частоту продажів товару.
- Фармкомпанії
3D-інструкція по прийому медикаментів прямо на упаковці за допомогою доповненої реальності. Інтерактивні AR | VR навчальні матеріали щодо впливу препарату на організм людини для демонстрації медикам.
- Виробничі компанії
Навчання персоналу за допомогою VR-тренажерів. VR-cимуляції. VR-екскурсії об’єктами виробництва з будь-якої точки світу.
- Retail. Торгівельно-розважальні центри
Інтерактивна навігація по ТРЦ за допомогою AR. Створення тематичних ігрових VR-локацій. Програми лояльності з елементами AR. Дзеркала доповненої реальності з можливістю взаємодії аудиторії через них з AR-персонажами.
- Будівельні компанії
Візуалізація та занурення у майбутні об’єкти нерухомості за допомогою інструментів AR/VR. Екскурсія по майбутньому дому/квартирі/офісу з включенням всіх дрібних та точних елементів конструкції.
- Історико-культурні організації
Відтворення та 3D-візуалізація артефактів минулих епох, віртуальні екскурсії по древнім містам та пам’яткам. Відтворення музейних експонатів у доповненій реальності.
- Медицина
Підвищення кваліфікації та навчання медичного персоналу за допомогою VR-тренажерів. Використання віртуальної реальності у процесі хірургічних операцій. 3D-візуалізація патологій.
- Агробізнес
3D-візуалізації процесів обробки та вирощування насіння. Занурення у виробничі процеси підприємств за допомогою VR-технологій.
Ефективне використання інструментів 3D-маркетингу надає можливість бізнесу значною мірою покращити маркетингові показники, оновити комунікацію зі споживачем та посилити роль компанії на ринку.