BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG

3D-Маркетинг у 10 бізнес-галузях

3D-Маркетинг у 10 бізнес-галузях

Основний принцип 3D-маркетингу – це використання нестандартного цифрового контенту навколо або всередині продукту (товару чи послуги).

Розглянемо те, яким чином 10 різних ринкових галузей можуть використовувати 3D-Маркетинг.

  1. Побутова техніка

3D-візуалізація товару в доповненій реальності вдома у споживача в реальному розмірі та реальній формі до безпосереднього моменту покупки, що дозволяє збільшити онлайн продажі більше ніж на 15%.

  1. Івент-індустрія

Створення інтерактивних локацій у віртуальній реальності прямо на заході. Залучення цифрового 3D-спікера з майбутнього. Запрошення та фотозони з елементами AR. Це дозволяє залучити, захопити увагу та розважити гостя.

  1. Продукти харчування 

Упаковка товара з елементами доповненої реальності, що дозволяє збільшити час контакту зі споживачем в середньому на 20-25%. Створення програми лояльності з елементами AR/VR/3D, що дозволяє залучити споживача (особливо з покоління Z) у гру і, відповідно, збільшити частоту продажів товару. 

  1. Фармкомпанії

3D-інструкція по прийому медикаментів прямо на упаковці за допомогою доповненої реальності. Інтерактивні AR | VR навчальні матеріали щодо впливу препарату на організм людини для демонстрації медикам. 

  1. Виробничі компанії

Навчання персоналу за допомогою VR-тренажерів. VR-cимуляції. VR-екскурсії об’єктами виробництва з будь-якої точки світу.

  1. Retail. Торгівельно-розважальні центри

Інтерактивна навігація по ТРЦ за допомогою AR. Створення тематичних ігрових VR-локацій. Програми лояльності з елементами AR. Дзеркала доповненої реальності з можливістю взаємодії аудиторії через них з AR-персонажами. 

  1. Будівельні компанії

Візуалізація та занурення у майбутні об’єкти нерухомості за допомогою інструментів AR/VR. Екскурсія по майбутньому дому/квартирі/офісу з включенням всіх дрібних та точних елементів конструкції.

  1. Історико-культурні організації

Відтворення та 3D-візуалізація артефактів минулих епох, віртуальні екскурсії по древнім містам та пам’яткам. Відтворення музейних експонатів у доповненій реальності.

  1. Медицина

Підвищення кваліфікації та навчання медичного персоналу за допомогою VR-тренажерів. Використання віртуальної реальності у процесі хірургічних операцій. 3D-візуалізація патологій.

  1. Агробізнес

3D-візуалізації процесів обробки та вирощування насіння. Занурення у виробничі процеси підприємств за допомогою VR-технологій.

Ефективне використання інструментів 3D-маркетингу надає можливість бізнесу значною мірою покращити маркетингові показники, оновити комунікацію зі споживачем та посилити роль компанії на ринку.

Назад