BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG
#AR

ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ 3D-МАРКЕТИНГУ

ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ 3D-МАРКЕТИНГУ

Доповнена реальність є одним із ключових інструментів 3D-маркетингу як абсолютно нового напряму, який спрямований на задоволення імерсивних потреб сучасного споживача.

Смартфон є невід’ємною частиною життя сучасної людини. За допомогою смартфона людина спілкується, робить покупки, читає, розважається, заробляє гроші тощо.

Доповнена реальність — живе у смартфоні

 

AR допомагає залучати споживачів до імерсивного контакту з брендом у кілька кліків, тим самим збільшуючи час взаємодії споживача з продуктом бренду в середньому на 25–30%.

Нагадаю, що 3D маркетинг – це використання цифрового контенту при створенні та просуванні продукту. Цифровим контентом є двох або трьохвимірна графіка, яка простим способом допомагає, розважає та утримує увагу споживача на продукті.

 

ЩО ТАКЕ Доповнена реальність?

Доповнена реальність – це технологія накладення 3D-об’єкта в його реальному вигляді на фізичний простір, в якому знаходиться людина. Цей 3D об’єкт ДОПОВНЮЄ реальний світ людини.

Коли ви вибираєте новий диван для своєї вітальні, важко уявити з безлічі зображень на сайті, як саме ця модель дивана буде виглядати у вас вдома. За допомогою доповненої реальності в два кліки споживач розміщує у своїй вітальні реалістичну модель дивана в реальному вигляді і в реальному розмірі, обходить її з усіх боків і розглядає, яка фактура тканини краще, щоб диван гармонійно поєднувався з дизайном нових штор.

ar

Раніше AR сприймався і бізнесом, і споживачами суто як гра. Тепер це найпрактичніший інструмент 3D-маркетингу, який дозволяє візуалізувати в 3D будь-який продукт і всі його властивості протягом 30 секунд у реальному часі і реальному просторі. Залучайте споживача, здивовуйте його, викликайте лояльність і спонукайте до взаємодії з продуктом для подальшого його придбання.

 

ЯКІ ЗАВДАННЯ ВИРІШУЄ Доповнена реальність в рамках стратегії 3D-маркетингу?

  1. AR візуалізує реальний продукт до моменту його безпосередньої покупки.
  2. AR розважає споживача та залучає до гри, тим самим підвищуючи лояльність до бренду. Це особливо добре працює для покоління Z.
  3. AR дозволяє онлайн приміряти одяг, окуляри та інші аксесуари перед фактичною покупкою
  4. AR дозволяє бізнесу використовувати бренд-амбасадора у вигляді цифрового аватара та надсилати його як «гостя» кожному споживачеві, тим самим підвищуючи лояльність до бренду та заохочуючи до взаємодії.
  5. AR дозволяє створювати інтерактивні розважальні зони на заходах — від інтерактивних запрошень до сценічних постановок з елементами AR.
  6. AR відтворює історичні та культурні об’єкти в 3D для музеїв та історичних залів. Це допомагає відвідувачам зануритися в атмосферу старовини, якої вже фізично не існує.
  7. AR разом із функцією геотаргетингу допомагає відвідувачам орієнтуватися у великих торгових центрах або залах аеропортів, будуючи  шлях за допомогою інтерактивних AR-стрілок.
  8. AR допомагає підібрати фактуру шпалер, колір фарби стін, покриття підлоги під час будівництва та ремонту.
  9. AR допомагає скласти облаштування зелених насаджень майбутнього ландшафтного дизайну. 
  10. AR в навчальних книгах і журналах чудово демонструє біологічну структуру клітини, візуалізацію сонячної системи, хімічне поєднання атомів і багато інших навчальних матеріалів в 3D для школярів і студентів.

 

Згідно з результатами дослідження, споживачі хочуть мати можливість інтерактивного вибору, коли справа доходить до покупки, і відзначили, що їм потрібно більше взаємодіяти з певними товарами, ніж з іншими, перш ніж зробити покупку. Одяг (35%), взуття (34%) та домашні меблі (29%) – це ті групи товарів, які споживач буквально потребує подивитися в реальному розмірі та реальній формі у себе вдома перед тим, як замовляти доставку і платити за товар.  

На YOUTUBE людина переглядає відео про продукт. У ДОПОВНЕНІЙ РЕАЛЬНОСТІ —  персоналізований 3D-контент прямо НА продукті.

Важливо відзначити, що виробники смарт-пристроїв активно підтримують простоту і зручність використання доповненої реальності користувачем на апаратному рівні. Отже, з кожним новим оновленням і з кожною новою моделлю смартфона рендеринг 3D-об’єктів у доповненій реальності стає швидшим і кращим, швидкість завантаження зростає, а можливості взаємодії користувача з об’єктами в AR стають ширшими.

 

ПРОГРАМУВАННЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ

Програмувати AR-проекти можна за допомогою:

✅ Створення мобільного додатку з доповненою реальністю ( AR ).

✅ Створення доповненої реальності через браузер — WEB AR.

✅ Створення AR FILTER’S у соціальних мережах META та Snapchat 

Спосіб програмування доповненої реальності необхідно обирати, виходячи зі стратегічних цілей бренду, яких він хоче досягти за допомогою використання AR-технологій.

 

МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК AR

Якщо стоїть завдання візуалізувати майбутні об’єкти нерухомості у реальній формі та розмірі, то компанії-забудовнику потрібно перенести свої складні 3D-креслення конструкцій в AR, щоб користувач міг відкрити телефон і зануритися у свій майбутній будинок. Такий проект доповненої реальності створюється бізнесом довго, контент постійно оновлюється (нові будинки завантажуються в AR), складні AR-досвіди демонструються великою кількістю 3D-моделей і високою якістю їх текстур.

Цей досвід AR створений не для масового споживача, а для клієнтів, які відвідують виставковий зал або відділ продажів будівельної компанії.

Цей кейс потрібно реалізувати шляхом створення мобільного додатку для цієї компанії-розробника і, окрім AR, з часом додавати в цей додаток додаткові функції каталогу, програми лояльності, форми зворотного зв’язку тощо.

ar

WEB AR

Виробник побутової техніки має чудовий інтернет-магазин. На сайті красиві картинки техніки, гарний опис кожного товару, онлайн-консультант в чаті відповідає на запитання протягом 60 секунд. Але цього недостатньо імерсивному споживачеві. Він хоче побачити, як телевізор чи кухонний комбайн виглядатимуть у нього вдома в реальній формі та розмірі.

У цьому допоможе WEB AR. На сайті компанії для кожного продукту запрограмована чарівна AR-кнопка, при натисканні на яку відкривається AR-сканер і встановлюється 3D-модель побутової техніки у доповненій реальності.

Цей AR-досвід створений для масового споживача, а також на швидкість і доступність використання AR. Тому важливо не змушувати користувача встановлювати спеціальний AR-додаток, а зробити все прямо на сайті в два кліки, інтегрувавши функцію доповненої реальності в веб-версію маркетплейсу.

 

AR ФІЛЬТР

Бренду з широкою аудиторією в соціальних мережах дуже важливо «насичувати» своїх підписників цікавим контентом і, звичайно, постійно працювати над залученням нової аудиторії. Цей чудовий інструмент включає використання AR-фільтрів у популярних соціальних мережах компанії META та SnapChat. Користувач ніколи не втратить можливість спробувати крутий AR-фільтр, тим самим збільшивши конверсію трафіку сторінок бренду в соціальних мережах.

ar

Дуже важливо відзначити, що 3D-маркетинг завдяки використанню імерсивних технологій максимально персоналізує комунікацію між брендом і споживачем. 

 

Виходячи з аналізу, при розгляді продуктів, для яких споживачі хочуть персоналізувати досвід, лідирують одяг (30%), взуття (30%), товари для дому (25%) і меблі (19%).

 

Ці та інші бізнес-сегменти сьогодні вкрай потребують використання ефективних технологій у своїй рекламній та маркетинговій діяльності з інтегрованим використанням інструментів, які пропонує 3D-маркетинг.

Назад